قیمت گوشی تلفن همراه پایین می آید

“سعید معروفی” یکی از فروشندگان در این باره به خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه از رکود این کالای ارتباطی فروشندگان برای فروش بهتر خود مجبور به تعدیل قیمت در بازار می شوند.وی افزود: طی یک ماه گذشته به دلیل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان ، میزان خریدوفروش انواع …

“سعید معروفی” یکی از فروشندگان در این باره به خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه از رکود این کالای ارتباطی فروشندگان برای فروش بهتر خود مجبور به تعدیل قیمت در بازار می شوند.
وی افزود: طی یک ماه گذشته به دلیل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان ، میزان خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه در بازار کاهش یافت که به موجب آن بازار این کالای مصرفی شاهد روزهای بی رونقی شده بود.
وی ادامه داد: به موجب همین امر بعد از پایان ماه مبارک رمضان همزمان با افزایش تقاضا برای این کالای ارتباطی، انواع گوشی های تلفن همراه به کاهش قیمت اندک در بازار عرضه شد.
معروفی ادامه داد: به موجب همین امر شاهد ا ستمرار کاهش قیمت انواع گوشی تلفن همراه خواهیم بود.
طی یک ماه گذشته بهای تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار به دلیل کاهش واردات و گرانی دلار با افزایش بهای کاذب در بازار عرضه شد.
سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و اپراتورهای خارجی ایرانسل – MTN تا کنون در مجموع حدود ۴۷ میلیون سیمکارت واگذار کرده اند که واگذاری و نیز تداوم عرضه سیمکارت در کشور توسط اپراتورها موجب تحریک تقاضا در بازار گوشی تلفن همراه شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا