فعالیت نمایندگان قانونی در بازار تلفن همراه کشور محسوس نیست

“سعید اسکندری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در اختیار گرفتن ۹۸ درصد از سهم بازار توسط قاچاقچیان جایی برای قعالیت واردکنندگان قانونی باقی نگذاشته است.وی افزود: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه و عدم مبارزه جدی مسئولان با فعالان غیرقانونی باعث شده است تا جایی برای حضور چشمگیر …

“سعید اسکندری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در اختیار گرفتن ۹۸ درصد از سهم بازار توسط قاچاقچیان جایی برای قعالیت واردکنندگان قانونی باقی نگذاشته است.
وی افزود: تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه و عدم مبارزه جدی مسئولان با فعالان غیرقانونی باعث شده است تا جایی برای حضور چشمگیر فعالان قانونی باقی نماند.
اسکندری افزود: هم اکنون به دلیل واردات بی رویه قاچاقچیان تنها دو درصد از سهم بازار ۴۶ میلیون مشترک ایرانی دراختیار واردکنندگان قانونی است.
وی ادامه داد: برای بهبود شرایط فعلی بازار تلفن همراه و گسترش واردات قانونی تعرفه ۲۵ درصدی باید به ۱۰ درصد برسد تا فعالیت نمایندگان قانونی گسترش یابد درغیر این صورت تمامی سهم بازار از آن فعالان غیرقانونی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت” سیتادل تلکام ” توصیه کرد: باید در آینده قانونی تصویب شود که به ناگهان و بدون کارشناسی مجلس شورای اسلامی ، تعرفه واردات به ناگهان افزایش پیدا نکند تا پس از چهارسال متوجه ضرر و زیان بسیار فراوان آن که منجر به نابودی چندین شرکت و تعدادی انبوه گارگر و کارمند می شود، نباشیم.
شرکت سیتادل تلکام هم اکنون گوشی های سونی اریکسون را با گارنتی این شرکت در بازار تلفن همراه عرضه می کند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا