تعداد کاربران تلفن همراه جمهوری چک افزایش می یابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شرکت تحقیقاتی IE Market Research Corp. (IEMR) اعلام کرد ، تعداد کاربران تلفن همراه درجمهوری چک از ۱۳.۱ میلیون نفر درسال ۲۰۰۸ میلادی  به ۱۴.۷ میلیون نفر تا سال یاد شده می رسد.براساس مدل های پیش بینی شده ، تعداد کاربران  شرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  شرکت تحقیقاتی IE Market Research Corp. (IEMR) اعلام کرد ، تعداد کاربران تلفن همراه درجمهوری چک از ۱۳.۱ میلیون نفر درسال ۲۰۰۸ میلادی  به ۱۴.۷ میلیون نفر تا سال یاد شده می رسد.
براساس مدل های پیش بینی شده ، تعداد کاربران  شرکت ” تی موبایل” که بزرگترین شرکت اپراتوری تلفن همراه در این کشور است ،  از ۵.۴ میلیون نفر درسال ۲۰۰۸ میلادی به ۵.۹ میلیون نفر در سال ۲۰۱۳ میلادی افزایش می یابد.
 IEMR همچنین اعلام کرد ، تعداد کاربران شرکت ” تلفونیکا” (Telefonica) تا سال ۲۰۱۳ به ۵.۳ میلیون و تعداد کاربران شرکت ” وودافون” (Vodafone) به ۳.۴ میلیون نفر خواهند رسید.
اگرچه تاسال ۲۰۱۳ شرکت تی موبایل همچنان دربازارتلفن همراه جمهوری چک پیشتاز خواهد بود ولی سهم این شرکت از ۳۶.۶ درصد درسال ۲۰۰۸ میلادی به ۳۶.۴ درصد درسال ۲۰۱۳ کاهش می یابد و در عوض سهم شرک وودافون از ۲۲ درصد در سال ۲۰۰۸ میلادی به ۲۳.۱ درصد در سال ۲۰۱۳ میلادی افزایش خواهد یافت.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا