ارايه سرويس ديکشنري براي کاربران تلفن همراه در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “گلف نيوز”، اين شرکت با مهمترين اپراتورهاي تلفن همراه در هند مذاکراتي انجام داده است تا سرويس ديکشنري را براي کاربران هندي ارايه دهد.لانگ من تا کنون ديکشنري هاي مختلف در ۲۰ زبان ارايه کرده است و اين سرويس در هند به منظور بالا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “گلف نيوز”، اين شرکت با مهمترين اپراتورهاي تلفن همراه در هند مذاکراتي انجام داده است تا سرويس ديکشنري را براي کاربران هندي ارايه دهد.
لانگ من تا کنون ديکشنري هاي مختلف در ۲۰ زبان ارايه کرده است و اين سرويس در هند به منظور بالا بردن مهارت هاي کاربران معمولي و مترجم ها در ترجمه زبان هاي مختلف ارايه مي شود.
به گفته مدير اجرايي CIIL ديکشنري ها با استاندارد کاراکتر ها ارايه مي شوند ،بنابراين برنامه ريزان و طراحان سرويس هاي تلفن همراه مي توانند به راحتي آن را با گوشي هاي مختلف سازگار کنند.
هند ۱۲اپراتور فعال دارد که بهاراتي اير تل رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
ماهيانه ۸ ميليون نفر به تعداد کاربران اين کشور افزوده مي شود و در ماه مي سال جاري ميلادي  62/8 ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران هند افزوده شد.
در حال حاضر تعداد کاربران هند بيش از ۳۰۰ ميليون نفر است که ۶۲ ميليون نفر آن مربوط به کاربران روستايي مي باشد و پيش بيني مي شود ، تعداد کاربران هند تا سال ۲۰۱۲ بيش از دو برابر شده و به ۷۳۷ ميليون نفر برسد.
۱۱۲/ ۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا