گوشی های تی موبایل به سیستم عامل اندروید مجهز می شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تی مو نیوز” ،  گوشی های یاد شده به نسخه ۱.۶ سیستم عامل اندروید گوگل مجهز خواهند شد.با مجهز شدن گوشی های یاد شده به سیستم عامل یاد شده ،سرعت  دسترسی آنها به شبکه سریعتر شده و درنتیجه باتری کمتری مصرف خواهند کرد.با استفاده از …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تی مو نیوز” ،  گوشی های یاد شده به نسخه ۱.۶ سیستم عامل اندروید گوگل مجهز خواهند شد.
با مجهز شدن گوشی های یاد شده به سیستم عامل یاد شده ،سرعت  دسترسی آنها به شبکه سریعتر شده و درنتیجه باتری کمتری مصرف خواهند کرد.
با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱.۶ گوگل دراین گوشی ها ، کاربران می توانند به قابلیت های جدیدتر نیز دستیابی داشته باشند.
 بیشتر گوشی های جدیدی که اخیرا توسط شرکت ها ی معتبر و شناخته شده بین المللی سازنده گوشی های همراه عرضه شده است ، به سیستم عامل اندروید گوگل مجهز شده اند.
شرکت  تی موبایل T-Mobile  درسال ۱۹۹۰ درآلمان تاسیس شده و از زیر مجموعه های شرکت “دویچه تلکام” Deutsche Telekom به شمار می رود.
دفاتر مرکزی این شرکت در شهر “بن ” قراردارند و یکی از مدیران ارشد این شرکت یک ایرانی به نام ” حمید اخوان” است.
این شرکت در زمینه ارایه سرویس وایرلس فعالیت می کند و سیستم های موبایلی GSM, GPRS, EDGE, UMTS (HSDPA), WLAN پشتیبانی می کند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا