مجمع فوق العاده مخابرات ۱۰ روز پس از واریز وجه از سوی خریدار برگزار می شود

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با بیان اینکه طبق اساسنامه شرکت مخابرات ایران اعضای هیات مدیره این شرکت ۵ نفر خواهند بود که سه نفر را سهامداران جدید انتخاب می کنند ، افزود: سهامداران جدید باید درباره تغییرات در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برنامه هایشان را اعلام کنند.فیضی …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با بیان اینکه طبق اساسنامه شرکت مخابرات ایران اعضای هیات مدیره این شرکت ۵ نفر خواهند بود که سه نفر را سهامداران جدید انتخاب می کنند ، افزود: سهامداران جدید باید درباره تغییرات در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برنامه هایشان را اعلام کنند.
فیضی با بیان اینکه خریداران سهام مخابرات باید ۲۰ درصد مبلغ خرید را ظرف یک ماه آینده به خزانه دولت واریز کنند ، گفت: ۱۰ روز پس از واریز این مبلغ و اعلام سازمان خصوصی سازی مجمع فوق العاده شرکت مخابرات ایران تشکیل می شود و برای تغییر در هیات مدیره تصمیم می گیرد.
وی در باره برخی ابهامات در خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی باید پاسخگوی ابهامات درعرضه بلوکی سهام شرکت مخابرات ایران به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین باشد.
پنجم مهرماه ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران از طریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد که با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت .
۱۲۸/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا