معرفی گوشی های پرفروش در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، دو مدل گوشی ۶۵۰۰ اسلاید و ۵۸۰۰ نوکیا که از چندی پیش در لیست گوشی های خوش فروش نوکیا جای گرفته است طی هفته ای که گذشت نیز به دلیل استقبال مشتریان در صدر لیست گوشی های پرفروش نوکیا قرار داشت.گوشی ۶۵۰۰ اسلاید و ۵۸۰۰ نوکیا به ترتیب به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، دو مدل گوشی ۶۵۰۰ اسلاید و ۵۸۰۰ نوکیا که از چندی پیش در لیست گوشی های خوش فروش نوکیا جای گرفته است طی هفته ای که گذشت نیز به دلیل استقبال مشتریان در صدر لیست گوشی های پرفروش نوکیا قرار داشت.
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید و ۵۸۰۰ نوکیا به ترتیب به بهای ۲۵۵و ۳۱۰ هزار تومان در بازار عرضه شد و در اختیار مشتریان قرار گرفت.
گوشی ۶۵۰۰ اسلاید نوکیا از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه توسط مموری کارت و گوشی ۵۸۰۰ نوکیا از صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
دراین میان گوشی W508 سونی اریکسون که به بهای ۱۹۸ هزار تومان به فروش می رسد نیز به دلیل استقبال مشتریان در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
این مدل سونی اریکسون دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت است.
C901 ،   W902 و G705  از دیگر مدل های سونی اریکسون است که طی هفته ای که گذشت به عنوان گوشی های پرفروش بازار معرفی شدند.
این سه مدل به ترتیب به بهای ۲۲۰ ، ۲۷۰و ۲۱۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد.
گوشی F350 ال جی نیز با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومانی  طی هفته ای که گذشت توانست مقام اول گوشی های پرفروش ال جی را به خود اختصاص دهد.
این گوشی تاشو که از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی بهره می برد مورد تقاضای اکثر بانوان ایرانی قرار گرفته است.
گوشی C3053 سامسونگ که به بها ی ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد نیز در میان مدل های این برند به عنوان گوشی خوش فروش معرفی شد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA، حافظه داخلی ۱۵ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت از ویژگی های گوشی C3053 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی TOUCH DIAMOND2 اچ تی سی با قیمت ۵۷۰ هزار تومان توانست مورد تقاضای اکثر مشرتان قرار گیرد.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا