نگاهی به دو مدل از PSP های سونی

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، در این گزارش به مقایسه بعضی از تفاوت ها و شباهت های دو کنسول PSP Go و PSP-3000 می پردازیم.بر اساس این گزارش PSP Go، ۱۶ درصد سبکتر و ۳۵ درصد کوچکتر از  PSP-3000 است. البته در این دو مدل کنسول بازی ویژگی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، در این گزارش به مقایسه بعضی از تفاوت ها و شباهت های دو کنسول PSP Go و PSP-3000 می پردازیم.
بر اساس این گزارش PSP Go، ۱۶ درصد سبکتر و ۳۵ درصد کوچکتر از  PSP-3000 است. البته در این دو مدل کنسول بازی ویژگی بلوتوث افزوده شده که در مدل های قبلی این خصوصیت وجود نداشت.
همچنین هر دو این مدل ها از ۱۶ گیگابایت حافظه جانبی هم پشتیبانی می کنند.PSP Go دارای صفحه نمایش ۳.۸ اینچی LCD با وضوح تصویر ۴۸۰×۲۷۲ پیکسل است این در حالی است که PSP-3000 دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰×۲۷۲ پیکسل است که به این ترتیب ۱۲ درصد خوانایی تصویر در PSP Go کاهش یافته است.
اتصالات miniUSB با کنسول بازی PSP Go سازگار نیست.قیمتی که برای PSP Go در نظر گرفته شده ۲۵۰ دلار است در حالی که PSP-3000 با قیمت۱۷۰ دلار به فروش می رسد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا