سلامت دیجیتال به عنوان مبحث جدید در تلکوم ۲۰۰۹ ژنو پیگیری می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا ، طبق اعلام وب سایت رسمی نمایشگاه تله کوم ۲۰۰۹ ، که در روزهای پنجم تا نهم اکتبر ( سیزدهم تا هفدهم مهر ) در شهر ژنو برگزار می شود با هدف پیگیری نیازهای جدید جامعه انسانی در رویارویی و کاربرد امکانات مخابراتی و ارتباطی نیاز است تا مباحثی به …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، طبق اعلام وب سایت رسمی نمایشگاه تله کوم ۲۰۰۹ ، که در روزهای پنجم تا نهم اکتبر ( سیزدهم تا هفدهم مهر ) در شهر ژنو برگزار می شود با هدف پیگیری نیازهای جدید جامعه انسانی در رویارویی و کاربرد امکانات مخابراتی و ارتباطی نیاز است تا مباحثی به عنوان مباحث ویژه ، با نگاه اورژانسی دنبال شود .

این مباحث که از آنها به عنوان کلیدهای جهانی بهره مندی از مزایای ICT یاد می شوند شامل توجه به محیط زیست جهانی ، سلامت دیجیتال و محرومیتهای اجتماعی در استفاده از تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی است .

به همین منظور نمایشگاه ویژه ای ترتیب داده شده تا اتحادیه جهانی مخابرات بتواند نظرات مدیران مخابراتی جهان و همچنین بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت مخابرات  را به این مسائل جلب کند.

این گزارش می افزاید : این نخستین بار است که نگاه موضوعی ویژه ای به چنین مباحثی در تلکوم مطرح می شود و دکتر حمدون توره به عنوان رئیس اتحادیه جهانی مخابرات هدف اصلی چنین توجهی را ” گشایش و راه اندازی شبکه ها با هدف نزدیکی اذهان و اندیشه ها ” می داند .

۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا