بنیاد تعاون سپاه جزو کنسرسیوم نیست،بخشی از سهام به اپراتور های بین المللی واگذار می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین، این کنسرسیوم در رقابت با کنسرسیوم مهر اقتصاد ایرانیان با قیمت ۳۴۰۹ ریال برنده مزایده شد. از شرکتهای مجموعه کنسرسیوم یکی متعلق به سرمایه‌گذاری تدبیر و دو شرکت دیگر سهامی عام هستند. دو شرکت سهامی عام اخیر الذکر به عنوان SPV …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین، این کنسرسیوم در رقابت با کنسرسیوم مهر اقتصاد ایرانیان با قیمت ۳۴۰۹ ریال برنده مزایده شد.
از شرکتهای مجموعه کنسرسیوم یکی متعلق به سرمایه‌گذاری تدبیر و دو شرکت دیگر سهامی عام هستند. دو شرکت سهامی عام اخیر الذکر به عنوان SPV ‌های مورد نیاز برای بسترسازی حضور تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی سهام مخابرات مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
این اطلاعیه تصریح کرد: خلاف شایعات منتشره بنیاد تعاون سپاه در فهرست سهامداران شرکتهای حاضر در کنسرسیوم نیست.
در خصوص آمادگی جهت تامین ۲۰ درصد نقدی نیز کنسرسیوم توضیح داد که بخش اعظم منابع تامین شده است بعلاوه اینکه قسمتی از سهام پذیره‌نویسی خواهد شد و در این خصوص با شرکت‌ها و بانکهای خصوصی مذاکره و بعضا توافق بعمل آمده است.
همچنین واگذاری بخشی از سهام در فرآیند مذاکره با چند اپراتور بزرگ مخابراتی بین‌المللی و شرکتهای سرمایه‌گذار خارجی قرار گرفته است که در مرحله تصمیم‌گیری و نهایی کردن است.
درباره برنامه‌های آتی، روابط عمومی کنسرسیوم توضیح داد که طرح تجاری ده ساله‌ای تهیه شده است که شامل برنامه توسعه و ارتقا فناوری و سرویس‌های پیشرفته مخابراتی بوده و پیش‌بینی درآمد و سودآوری و بازگشت سرمایه در آن بدقت لحاظ گردیده است. این طرح تجاری متضمن آینده و چشم‌انداز روشن سهامداران، کارکنان خدوم شرکت مخابرات و حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات کشور می‌باشد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا