اسوس روتری جدید با قابلیت به اشتراک گذاری چاپگر عرضه کرد

به گزارش موبنا، ازجمله این امکانات می توان به EZ UI اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا اتصال ،تنظیم و مدیریت چاپگر و اسکنر را به راحتی وبه صورت بی سیم انجام دهند. قابلیت EZ All-in-One Printer به چندین کاربراین امکان را می دهد تا چاپگرها و اسکنرهای موجود درشبکه …

به گزارش موبنا، ازجمله این امکانات می توان به EZ UI اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا اتصال ،تنظیم و مدیریت چاپگر و اسکنر را به راحتی وبه صورت بی سیم انجام دهند. قابلیت EZ All-in-One Printer به چندین کاربراین امکان را می دهد تا چاپگرها و اسکنرهای موجود درشبکه را بدون نیاز به یک سرور اختصاصی به اشتراک گذارند.این امر با امکان کنترل چندین درخواست استفاده از چاپگر به صورت هم زمان موجب افزایش کارایی در ادارات می گردد.علاوه براین می توان از این طریق عمل اسکن کردن را ازطریق نصب خودکار درایورها برروی چاپگر انجام داد.بدین ترتیب دیگر نیازی به نصب برنامه های اضافی و احیانا بارگذاری بیشتر برروی سیستم نخواهد بود. به منظور راحتی بیشتر کاربران،این امکان روتر جدید اسوس قادراست تا تمامی برندهای عمده چاپگرهای موجود دربازار را شناسایی و پشتیبانی نماید.
همچنین ASUS RT-N13U برای راحتی بیشتر کاربران حرفه ای، از امکان EZ switch نیز سود می برد که با داشتن سه حالت پیش فرض می تواند نیازهای لازم جهت برپایی شبکه های کامپیوتری را تامین کند. برای نمونه اگر کاربری بخواهد یک شبکه ADSL درخانه خود برپا کند، می تواند امکان EZ switch را تنها برروی حالت روتر تنظیم نماید و یا برای برخورداری از قابلیت اتصال بی سیم، می توان آن را برروی حالت repeater قرار دهد. در آخر،اگر کاربر روتر دیگری نیز درخانه داشته باشد ، با قراردادن آنها در حالت AP می تواند کل شبکه را به اشتراک گذارد.
این محصول جدید همچنین می تواند امکان انجام اشکال یابی و به اشتراک گذاری فایل های مالتی مدیا را انجام داده و پهنای باند موجود را با توجه به ترجیحات کاربر،الویت بندی نماید.
ازدیگر قابلیت های بی سیم این محصول می توان به پشتیبانی از امکان دانلود ازنوع ۲۴/۷ حتی درمواقعی که PC خاموش است اشاره کرد.
گفتنی است طراحی ظاهری این روتر نیز به نحوی است که علاوه برزیبایی و برخورداری از آنتن مخفی، می تواند راحتی بیشتر را برای کاربران درزمان استفاده آن در خانه و یا محیط کار را فراهم آورد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا