راه اندازی سرویس پست ویژه شهری و بین شهری

محمدحسن محبیان عراقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: متقاضیان استفاده از سرویس پست ویژه ، می توانند مرسولات خود را در کمتر از یک روز به مقصد برسانند.وی ادامه داد: چناچنه متقاضیان مرسوله خود را تا قبل از ظهر به دفاتر پستی تحویل دهند این مرسوله تا ساعت ۱۰ صبح …

محمدحسن محبیان عراقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: متقاضیان استفاده از سرویس پست ویژه ، می توانند مرسولات خود را در کمتر از یک روز به مقصد برسانند.
وی ادامه داد: چناچنه متقاضیان مرسوله خود را تا قبل از ظهر به دفاتر پستی تحویل دهند این مرسوله تا ساعت ۱۰ صبح روز بعد با سیستم هوایی به مقصد می رسد.
محبیان عراقی با تاکید براینکه این سرویس از ۲۰ مرکز استان به تهران و بالعکس قابل ارائه است ، خاطرنشان کرد : با راه اندازی سرویس پست ویژه ، متقاضیانی که تاکنون از سیستم  امانت هواپیما استفاده می کردند و مجبور به تقبل هزینه زیادی بودند می توانند با مبلغ ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان مرسوله خود را به مقصد ارسال کنند.
وی با بیان اینکه سرویس پست ویژه شهری و بین شهری نزدیک به دو ماه است که راه اندازی شده و مراحل آزمایشی خود را سپری کرده است ، ادامه داد: این سرویس بزودی به کل کشور تعمیم داده می شود.
مدیرعامل شرکت پست ایران تصریح کرد: مرسولات متقاضیان در سرویس پست ویژه ، تضمین خواهد شد و طبق ارزش آن بیمه می شود.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا