گوشی اندروید Acer A1 به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این گوشی بصورت پیش فروش و از طریق شرکت آلمانی Expansys Germany عرضه می شود.گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله سیستم عامل اندروید ۲.۰ (Donut) از قبل دانلود شده ، تراشه پردازشگر با فرکانس ۷۶۸ مگاهرتس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این گوشی بصورت پیش فروش و از طریق شرکت آلمانی Expansys Germany عرضه می شود.
گوشی یاد شده دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله سیستم عامل اندروید ۲.۰ (Donut) از قبل دانلود شده ، تراشه پردازشگر با فرکانس ۷۶۸ مگاهرتس – که البته  Snapdragon نیست ولی سریعتر از آن است – ودیگر قابلیت های گوشی های هوشمند اندروید است.
قیمت فروش این گوشی ۵۷۱ دلار اعلام شده است.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده رایانه های سیار ( لپ تاپ) ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا