کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مالک سهام مدیریتی مخابرات شد

به گزارش سازمان خبری موبنا‌ پس از بازگشایی نماد “اخابر۴” رقابت برای خرید بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم مخابرات از قیمت سه هزار و ۴۰۰ ریال آغاز شد و در نهایت قیمت هر سهم این بلوک به سه هزار و ۴۰۹ ریال رسید. با انجام این معامله ارزش بلوک جابه جا شده به حدود …

به گزارش سازمان خبری موبنا‌ پس از بازگشایی نماد “اخابر۴” رقابت برای خرید بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم مخابرات از قیمت سه هزار و ۴۰۰ ریال آغاز شد و در نهایت قیمت هر سهم این بلوک به سه هزار و ۴۰۹ ریال رسید. با انجام این معامله ارزش بلوک جابه جا شده به حدود ۱۰ میلیارد دلار رسید.
کارگزاری بهمن خریدار بلوک مدیریتی مخابرات برای کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین است.

Normal
۰

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4

 
 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

کنسرسیوم اعتماد مبین یکی از خریداران این سهام است. این کنسرسیوم زیر مجموعه بنیاد تعاون سپاه است که در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد. ‌اکنون ۴۵ درصد سهام گروه بهمن، چهار درصد سهام گروه سایپا و ۲۵ درصد سهام پتروشیمی کرمانشاه را در اختیار دارد.
شرکت توسعه اعتماد در سال ۸۳ با سرمایه یک‌میلیون تومان در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده و در سال ۸۴ سرمایه خود را به ۴میلیارد تومان افزایش داده است. بر اساس آخرین مصوبه مجمع شرکت در سال ۸۶، ترکیب هیات مدیره این شرکت عمدتا به نمایندگی از زیرمجموعه‌های بنیاد تعاون سپاه منصوب شده‌اند.

۱۱۷/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا