بازار سیمکارت های اعتباری داغ شد

 به گزارش  روز یک شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزان تقاضا برای  سیم کارت های اعتباری همراه اول، تالیا و اپراتور دوم  نیز نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته  است.قیمت پایین سیمکارت های اعتباری از جمله دلایل اصلی استقبال از این نوع سیمکارت ها در بازار بوده است.سیم …

 به گزارش  روز یک شنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزان تقاضا برای  سیم کارت های اعتباری همراه اول، تالیا و اپراتور دوم  نیز نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته  است.
قیمت پایین سیمکارت های اعتباری از جمله دلایل اصلی استقبال از این نوع سیمکارت ها در بازار بوده است.سیم کارت های اعتباری موجود در بازار از بهای پنج تا ۳۰ هزار تومان  عرضه می شود در حالی که شماره های رند و مرتب این نوع سیم کارت با قیمت های بالاتر در بازار عرضه می شود.
سیم کارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل در بازار آزاد به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و ۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
بازار سیمکارت های کارکرده نیز به دلیل افزایش تقاضا روزهای خوبی را نسبت به گذشته سپری می کند.
قیمت سیمکارت های همراه اول در اکثر مناطق تهران به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  با به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۹۰ ، ۴۷۵، ۳۴۵، ۳۴۵، ۳۶۰ ، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار و پنج نیز به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۴۰۰، ۳۳۰، ۲۷۰و ۲۶۰هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل- ام تی ان در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و ۵ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا