تهیه اساسنامه بخش حاکمیتی با هدف عرضه سهام در بورس

محمد حسن محبیان عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»،اظهار داشت: مجمع عمومی شرکت پست ضمن بررسی و تصحیح صورت‌های مالی، عملیات مربوط به سال ۸۷ را به مجمع فوق‌العاده در جلسه بعد موکول کرد.وی افزود:‌ همچنین مباحث مربوط به اصلاح بودجه سال ۸۸ یکی از دستورهای کار مجمع، بررسی و تطبیق بودجه …

محمد حسن محبیان عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»،اظهار داشت: مجمع عمومی شرکت پست ضمن بررسی و تصحیح صورت‌های مالی، عملیات مربوط به سال ۸۷ را به مجمع فوق‌العاده در جلسه بعد موکول کرد.
وی افزود:‌ همچنین مباحث مربوط به اصلاح بودجه سال ۸۸ یکی از دستورهای کار مجمع، بررسی و تطبیق بودجه بود که به زمان آینده موکول شد تا بررسی و تصویب شود.
محبیان عراقی در خصوص عملکرد سال ۸۷ پست ایران افزود: در این مجمع موضوع گزارش هیئت مدیره و عملکرد سال ۸۷ توسط اعضای مجمع بررسی و مطلوب ارزیابی شد.
وی با اشاره به اینکه شرکت پست ایران در حال آماده سازی برای عرضه به بورس است، تاکید کرد: اقداماتی در زمینه اخذ مجوز از هیئت وزیران و هچنین تهیه اساسنامه در بخش حاکمیتی پست انجام شده تا این شرکت در بورس عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا