مایکروسافت هم به عرصه گوشی سازان وارد شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Pink در واقع یک سری از گوشی های مرموز است که قرار است توسط مایکروسافت به بازار تلفن همراه عرضه شود.مدت زمان زیادی شایعاتی مبنی بر آماده شدن مایکروسافت برای گوشی Zune بر پایه پلات فورم دستگاه پخش موسیقی چندرسانه ای Zune …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، Pink در واقع یک سری از گوشی های مرموز است که قرار است توسط مایکروسافت به بازار تلفن همراه عرضه شود.
مدت زمان زیادی شایعاتی مبنی بر آماده شدن مایکروسافت برای گوشی Zune بر پایه پلات فورم دستگاه پخش موسیقی چندرسانه ای Zune منتشر شد اما این بار تصاویر واقعی از گوشی های سری Pink در دست است.
با توجه به تصاویری که از گوشی های Turtle و Pure منتشر شده، هر دو آنها کشویی با صفحه کلید کامل  QWERTY هستند که دست کم یکی از آنها دارای صفحه نمایش لمسی است.
البته اطلاعات زیادی درباره این گوشی ها در دست نیست اما گفته می شود که هر دو گوشی Pink توسط شرکت شارپ ساخته می شود بنابراین انتظار می رود با برند مشترک شرکت ژاپنی شارپ و مایکروسافت روانه بازار شوند.
اگر به خاطر داشته باشید شرکت شارپ سری گوشی های Sidekick را تولید می کرد که دو سال پیش توسط مایکروسافت خریداری شد و این شاید دلیل دخالت شرکت شارپ است مخصوصا از جایی که گوشی های Pinks هم در دنیای مجازی همان مخاطبان گوشی های Sidekick را هدف گرفته اند.
شایعاتی مبنی بر اینکه این گوشی ها از ویژگی هایی چون سرویس های Zune برخوردار خواهند بود منتشر شده اما تا اعلام رسمی گوشی های مایکروسافت نمی توان در باره آنها اظهار نظر کرد.
بر روی درب باتری علامت تجاری CorbyPRO حک شده است و پنل پشتی گوشی هم قابلیت تعویض دارد به طوری که کاربران می توانند بخش پشتی گوشی را در رنگ های مختلف عوض کنند.
انتظار می رود گوشی B5310 CorbyPRO از ماه نوامبر به بازار عرضه شود  و اروپا اولین بازاری است که میزبان این گوشی است و در بازارهای دیگر کمی دیرتر عرضه خواهد شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا