گوگل به خاطر قطعی جی میل عذر خواهی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگذاری فرانسه، طی یک ماه گذشته سرویس رایگان پست الکترونیکی گوگل دو مرتبه با قطعی روبه رو شد و کاربران امکان دسترسی به سرویس جی میل را نداشتند که این اتفاق به دلایل نامعلومی رخ داده و مانع از دسترسی کاربران به این سرویس شده است. بر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگذاری فرانسه، طی یک ماه گذشته سرویس رایگان پست الکترونیکی گوگل دو مرتبه با قطعی روبه رو شد و کاربران امکان دسترسی به سرویس جی میل را نداشتند که این اتفاق به دلایل نامعلومی رخ داده و مانع از دسترسی کاربران به این سرویس شده است.
 بر این اساس گوگل در وب سایت App Status Dashboard  که کار بررسی و مانیتور عملکرد این سرویس آنلاین را انجام می دهد، رسما به خاطر مشکل پیش آمده عذرخواهی کرد و از اینکه کاربران صبور بوده و همچنان از این سرویس پشتیبانی می کنند تشکر کرد.
این قطعی ها در طول سه هفته اتفاق افتاد و میلیون ها نفر از کاربران برای حدود یک ساعت و نیم امکان دسترسی به سرویس جی میل را نداشتند.
در ماه مه نیز به دلیل مشکلات فنی میلیون ها نفر از کاربران امکان دسترسی به سرویس هایی چون صفحه اصلی جستجو، جی میل و بخش اخبار گوگل را نداشتند.
۱۳۵/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا