اسپرینت گوشی سامسونگ Instinct HD را عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسپرینت” ،  پیشتر این گوشی به بازار معرفی شده بود و خبرهای تایید نشده مبنی بر عرضه آن توسط اسپرینت نیز منتشر شده بود که اسپرینت آنها را تایید نکرده بود.این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش لمسی ۳.۲ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسپرینت” ،  پیشتر این گوشی به بازار معرفی شده بود و خبرهای تایید نشده مبنی بر عرضه آن توسط اسپرینت نیز منتشر شده بود که اسپرینت آنها را تایید نکرده بود.
این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش لمسی ۳.۲ اینچی ، دوربین ۵ مگاپیکسلی ، قابلیت بازپخش ویدویی HD ، پورت خروجی TV-out ، قابلیت ضبط ویدیویی HD ، مرورگر وب موبایلی Opera Mobile 9.7 ، سیستم اتصال بی سیم WiFi ، بازخورد لمسی ، شتاب سنج و حسگر مجاورت (proximity) است.
این گوشی قراراست با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار با قرارداد دوساله از ۲۷ سپتامبر ( ۵ مهر) سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.
شرکت “اسپرینت نکستل” Sprint Nextel در سال ۱۹۳۸ در آمریکا تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در “اورلند پارک ” Overland Parkواقع در  کانزاس قراردارند.
فعالیت این شرکت در زمینه صنعت ارتباطات و ارایه خدمات آن است و تولیدات وایرلس  این شرکت A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys هستند.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا