پوشش ۹۱ درصدی همراه اول در خراسان جنوبی

  به گزارش موبنا، دلگیر با بیان این مطلب گفت: ۹۷ درصد جاده‌های استان، ۷۴ درصد جاده‌های فرعی استان زیرپوشش این اپراتور قرار دارند. وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۶۶۹ روستای استان دارای شبکه ارتباطی هستند، افزود: حدود ۹۸ درصد از روستاهای استان شبکه ارتباطی دارند. وی اظهار کرد: در حال حاضر …

 

به گزارش موبنا، دلگیر با بیان این مطلب گفت: ۹۷ درصد جاده‌های استان، ۷۴ درصد جاده‌های فرعی استان زیرپوشش این اپراتور قرار دارند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۶۶۹ روستای استان دارای شبکه ارتباطی هستند، افزود: حدود ۹۸ درصد از روستاهای استان شبکه ارتباطی دارند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲۱ هزار و ۹۴۳ کاربر اینترنت در استان وجود دارد.
وی ضریب نفوذ اینترنت در استان را ۴۲.۳۸ درصد عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون تعداد ۹۸ هزار و ۷۲۴ مشترک اینترنت همراه ۲G و تعداد ۲۳ هزار و ۱۷۴ مشترک اینترنت همراه تری جی استفاده می‌کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به ضریب نفوذ ۳۸.۱۹ درصدی تلفن ثابت در استان، تصریح کرد: تعداد مشترکین تلفن ثابت استان ۲۸۶ هزار و ۴۹۷ نفر هستند.
به گفته وی در حال حاضر ۶۸ درصد روستاهای استان دارای تلفن خانگی هستند.
وی جمعیت تحت پوشش اپراتور ایرانسل در استان را ۱۷ درصد عنوان کرد وافزود: در حال حاضر ۱۴ درصد از جاده‌های اصلی، فرعی و ریلی استان تحت پوشش این اپراتور هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با انتقاد از وضعیت نامطلوب پوشش تلفن همراه در جاده‌های فرعی استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه راه‌اندازی این شبکه‌ها در جاده‌های فرعی در تعهد اپراتورها نیست باید دولت در این زمینه کمک کند.
وی همچنین از ورود ۴میلیون و ۷۱۶ مرسوله پستی به استان در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در سال ۹۳ تعداد سه میلیون و ۲۴۶ مرسوله پستی از استان خارج شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، درآمد ماهیانه پستی استان در سال گذشته را ۲میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون۲ هزار و ۵۴۲ نفر زیرپوشش واحدهای پستی استان هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا