طراحی کونیگ زگ لگرا توسط یک نوجوان ۱۵ ساله

تصاویری که مشاهده می‌کنید، نمونه‌های رندر شده این خودرو می‌باشند. اما نکته جالب‌تر اینکه این طراحی توسط یک نوجوان ۱۵ ساله طراحی شده است. اگر این نوجوان را دست کم بگیریم اشتباه کرده‌ایم زیرا وی طرح هایی چون آستون مارتین DB11 کانسپت و SP-200 SIN را نیز پیش از این طراحی کرده بود. در حالی …

تصاویری که مشاهده می‌کنید، نمونه‌های رندر شده این خودرو می‌باشند. اما نکته جالب‌تر اینکه این طراحی توسط یک نوجوان ۱۵ ساله طراحی شده است. اگر این نوجوان را دست کم بگیریم اشتباه کرده‌ایم زیرا وی طرح هایی چون آستون مارتین DB11 کانسپت و SP-200 SIN را نیز پیش از این طراحی کرده بود.
در حالی که آخرین هیولای کونیگ زگ، یعنی مدل آگرا RS اخیراً معرفی شده، طراحی لگرا به صورتی واضح از نشانه هایی از آن و همچنین خودروهایی چون جگوار C-X75 و پورشه ۹۱۸ اسپایدر سود می‌برد.
لگرا که در زبان ایتالیایی به معنی نور است، دارای موتور ۸ سیلندر توربو با قدرت ۷۰۰ تا ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود. از تغییرات ان نسبت به مدل آگرا باید درب های معمولی آن و حذف سنسور اثر انگشت را نام برد.
نیازی به گفتن نیست که این طراحی ممکن است با آنچه کونیگ زگ برای مدل لگرا ارائه می‌کند، تا چه حد متفاوت باشد. با این وجود هنوز به عنوان کاری که یک طراح نوجوان انجام داده، بسیار قابل توجه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا