تنها۲۰درصد خدمات سازمانها به صورت الکترونیکی ارائه می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،علی کارگزار اظهار داشت: به رغم فراهم شدن بستر لازم از سوی مخابرات ، متاسفانه هنوز درصد کمی از خدمات ادارات و سازمانها بصورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود .وی با بیان اینکه این موضوع از سه جنبه قابل بررسی است ادامه داد: نخست آنکه مخابرات بستر لازم را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،علی کارگزار اظهار داشت: به رغم فراهم شدن بستر لازم از سوی مخابرات ، متاسفانه هنوز درصد کمی از خدمات ادارات و سازمانها بصورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود .
وی با بیان اینکه این موضوع از سه جنبه قابل بررسی است ادامه داد: نخست آنکه مخابرات بستر لازم را جهت تحقق دولت الکترونیکی فراهم کند که این موضوع تا حدود زیادی اجرایی شده است.
کارگزار تصریح کرد: سازمانها و ادارات گوناگون باید خدمات خود را به شیوه الکترونیکی ارائه کنند که طبق برآوردها تنها ۲۰ درصد خدمات از سوی سازمانهای دولتی الکترونیکی ارائه می شود .
وی ادامه داد: در این باره نیاز به فرهنگ سازی و تسهیل امور از سوی سازمانهای ذیربط داریم تا مردم ترغیب شوند و با اطمینان کامل از خدمات الکترونیکی استفاده کنند .
مدیرعامل ‌شرکت مخابرات‌ خراسان ‌رضوی اظهار داشت:هم‌اکنون بیش ‌از ۹۰ درصد خدمات ‌این ‌شرکت‌ بصورت الکترونیکی ‌ارائه می‌شود و مشترکان ‌نیازی ‌به مراجعه ‌حضوری‌ به‌ مراکز مخابراتی ندارند .
کارگزار بانک ها را در زمینه استفاده از دولت الکترونیک موفق دانست و افزود : هم اکنون بانک ها در این زمینه پیشتاز هستند و مردم هم رغبت خوبی برای استفاده از خدمات بانکی از خود نشان دادند .
۱۱۷/۲۰/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا