مدل D900i سامسونگ

ضخامت گوشي D900i سامسونگ   12.9 ميلي متر بوده که مشابه  گوشي هاي جديد است.ابعاد اين گوشي  9/12 در ۵/۱۰۳ در ۵۱ ميلي متر و وزن آن ۸۳ گرم است که به دلايلي نامعلوم شرکت سازنده وزن گوشي را ۹۳ گرم اعلام کرده است. قاب جلويي گوشي جنس کاملاً سختي دارد  و داراي صفحه نمايشTFT  از …

ضخامت گوشي D900i سامسونگ   12.9 ميلي متر بوده که مشابه  گوشي هاي جديد است.
ابعاد اين گوشي  9/12 در ۵/۱۰۳ در ۵۱ ميلي متر و وزن آن ۸۳ گرم است که به دلايلي نامعلوم شرکت سازنده وزن گوشي را ۹۳ گرم اعلام کرده است.
قاب جلويي گوشي جنس کاملاً سختي دارد  و داراي صفحه نمايشTFT  از نوع QVGA، با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰پيکسل (۳۳×۴۴ ميلي متر) و قطر ۲.۱ اينچي با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار  رنگ است.
**باتري
پوشش پشت گوشي روي باتري قرار گرفته و باتري دستگاه از نوع Li-Ion با گنجايش mah 800 است.
ظرفيت شارژ  اين باتري قدرتمند در حالت آماده به کار ۲۶۰ ساعت و در حالت مکالمه مداوم  6.5 ساعت است و عملاً شما مي توانيد تا سه روز روي گوشي با يک ساعت مکالمه حساب باز کنيد.
** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
گوشي  D900i مانند مدل D900 داراي دوربين ۳.۱۵ مگاپيکسلي است، البته اينترفيس مربوط به آن تغييير کرده و به کاربر اجازه مي دهد بدون نياز به خارج شدن از حالت نمايش، تنظيمات لازم را انجام دهد.
در منوي تنظيمات مثلاً براي صداي شاتر يا حالت هاي فوکوس مي توان از کليد چند منظوره سمت راست استفاده کرد. منوي اصلي روي صفحه به صورت افقي بوده و به صورت نيمه شفاف ديده مي شود.
** حافظه اصلي
حافظه داخلي اين گوشي کشويي ۶۰ مگابايت است و توسط کارت حافظه micro sd ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي که  حدود يک سال است وارد بازار تلفن همراه ايران شده به دليل کشويي بودن و امکانات مناسب مورد استقبال اکثر کاربران برند سامسونگ قرار گرفته است.
هم اکنون گوشي سامسونگ مدل D900i با گارانتي رسمي  با بهاي  يک ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا