گزارش کمیته تحقیق و تفحص مخابرات به مجلس ارائه می شود

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اقدامات انجام گرفته کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با تقسیم کار صورت گرفته میان اعضای این کمیته ، مباحث تخصصی مربوط در مرحله بررسی است که پس از جمع بندی نهایی تا پایان سال به مجلس …

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اقدامات انجام گرفته کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با تقسیم کار صورت گرفته میان اعضای این کمیته ، مباحث تخصصی مربوط در مرحله بررسی است که پس از جمع بندی نهایی تا پایان سال به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
وی گفت: مرکز ارتباطات مردمی کمیته تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت مخابرات ایران آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات دراین زمینه است اما تاکنون گزارشات مردمی دریافت شده عمدتا فردی بوده و به محورهای مورد نظر تحقیق و تفحص از مخابرات مربوط نمی شود.
به گفته مطهری مهلت انجام طرح تحقیق و تفحص از مخابرات شش ماه بود که برای شش ماه بعد نیز قابل تمدید است ، به همین دلیل کمیته تحقیق برای بررسی‌های جامع‌تر دراین زمینه از مهلت شش ماه دوم نیز استفاده کرده است.
به گزارش موبنا وجوه خارج از شمول، مرکز تحقیقات مخابرات، نحوه اعمال قیمت تمام شده در بودجه سالانه، مناقصات و مزایده‌ها و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران، میزان تحقق برنامه پنجساله چهارم در مخابرات، واگذاری بدون ضابطه تلفن ثابت و همراه به اشخاص حقیقی و حقوقی، خسارت ناشی ازعدم به موقع تعهدات به مردم از محورهای تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات است.
عدم بهبود کیفیت تلفن همراه و نحوه درآمد و هزینه شرکت ارتباطات سیار، پروانه اپراتورهای اول و سوم و پروانه wimax، تعرفه پیام کوتاه، و صورت‌های مالی، از دیگر محورهای هیئت تحقیق و تفحص در شرکت مخابرات است که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا