اینتل برای نت بوک ها فروشگاه نرم افزاری پیشنهاد داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، این پیشنهاد شرکت اینتل به منظور ارایه برنامه ای است که به ارایه دهندگان محتوا کمک می کند نرم افزارهایی برای دستگاه های موبایل و قابل حمل بسازند و در این فروشگاه ها به فروش برسانند.این سازنده تراشه Atom به سازندگان کمک خواهد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، این پیشنهاد شرکت اینتل به منظور ارایه برنامه ای است که به ارایه دهندگان محتوا کمک می کند نرم افزارهایی برای دستگاه های موبایل و قابل حمل بسازند و در این فروشگاه ها به فروش برسانند.
این سازنده تراشه Atom به سازندگان کمک خواهد کرد برنامه های موجود را برای استفاده بر روی دستگاه های موبایلی که بر پایه پردازنده اتم ساخته شده اند بهینه سازی و ارایه کنند.
بر اساس این طرح توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان می توانند نرم افزارهایی که طراحی کرده و ساخته اند از طریق فروشگاه های نرم افزاری به فروش برسانند.
این شرکت در ابتدا ابزارهایی برای نوشتن برنامه برای نت بوک ها بر پایه تراشه اتم ارایه خواهد داد سپس در صدد است این برنامه را برای توسعه کاربرد برای همه دستگاه های موبایل با صفحه نمایش کوچکتر نیز همانند گوشی های هوشمند و دستگاه های موبایلی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند ارایه دهد.
این برنامه برای ارایه کاربردهای پیشرفته برای سیستم عامل های گوناگون است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا