وریزون وایرلس از کتابخوان الکترونیکی پشتیبانی می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “آسوشیتدپرس” ،  شرکت وریزون در این زمینه ، امکان دانلود بی سیم کتاب را از وسیله کتابخوان الکترونیکی فراهم می کند.شرکت یاد شده در پشتیبانی این سرویس ، به شرکت های ” اسپرینت” (Sprint)  و ” ای تی اند تی ” (  AT&T ) – دیگر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “آسوشیتدپرس” ،  شرکت وریزون در این زمینه ، امکان دانلود بی سیم کتاب را از وسیله کتابخوان الکترونیکی فراهم می کند.
شرکت یاد شده در پشتیبانی این سرویس ، به شرکت های ” اسپرینت” (Sprint)  و ” ای تی اند تی ” (  AT&T ) – دیگر شرکت های اپراتوری تلفن همراه آمریکا – می پیوندد.
شرکت هلندی IREX Technologies نیز روز چهارشنبه اعلام کرد از پاییز سال جاری به فروش کتابخوان الکترونیکی ” کیندل ” (Kindle)   با قیمت ۴۰۰ دلار اقدام می کند.
این وسیله دارای صفحه نمایش ۸.۱ اینچی مورب (diagonal ) در دو اندازه و مدل مختلف از طریق سایت خرده فروشی Amazon.com Inc.، فروخته می شود.
کیندل اولین وسیله کتابخوان الکترونیکی عرضه شده دربازار ایالات متحده آمریکا است که با سیستم اتصال اینترنتی سلولار کار می کند و شرکت اسپرینت ارایه شد.
شبکه اپراتوری شرکت ای تی اند تی نیز از کتابخوان الکترونیکی ساخت شرکت های ” سونی ” ( Sony ) و Plastic Logic Ltd پشتیبانی می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا