عرضه گوشی W980 سونی اریکسون کاهش یافت

به  گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش واردات این گوشی توسط فعالان قانونی و غیرقانونی باعث شده تا نسبت به گذشته، عرضه این مدل سونی اریکسون در بازار کاهش یابد.فروشندگان معتقدند با استمرار کاهش عرضه این گوشی  احتمال افزایش قیمت  10 تا ۱۵ هزار تومانی W980 سونی اریکسون در بازار وجود دارد.این گوشی که به …

به  گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش واردات این گوشی توسط فعالان قانونی و غیرقانونی باعث شده تا نسبت به گذشته، عرضه این مدل سونی اریکسون در بازار کاهش یابد.
فروشندگان معتقدند با استمرار کاهش عرضه این گوشی  احتمال افزایش قیمت  10 تا ۱۵ هزار تومانی W980 سونی اریکسون در بازار وجود دارد.
این گوشی که به دلیل تاشو بودن و حافظه داخلی هشت مگابایتی از استقبال خوبی در میان بانوان ایرانی  برخوردار شد چندی پیش در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته بود.
گوشی W980 سونی اریکسون هم  اکنون با گارانتی متفرقه به بهای ۲۰۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سونی اریکسون W980 یک گوشی مبتنی بر تکنولوژی باند چهارگانه (GSM 850/900/1800/1900) است که طراحی زیبایی دارد.
ابعاد این گوشی تاشو نیز اندازه‌ای برابر با ۹/۱۶در ۴۶ در ۹۲ میلی‌متر دارد و وزن آن هم ۱۰۰ گرم است.
این گوشی به قابلیت‌های خوب و کارآمدی مجهز شده است که از این میان می‌توان به پخش کننده آن اشاره کرد که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند و با فرمت‌های مختلفی سازگار است.
دوربین به کار رفته در گوشی همراه سونی اریکسون مدل W980 یک دوربین بسیار عالی ۱۵/۳ مگاپیکسلی با وضوح ۱۵۳۶در ۲۰۴۸ است که به امکان فیلم‌برداری مجهز است. شایان ذکر است که W980 به یک دوربین دوم برای انجام مکالمات تصویری مجهز شده است.
صفحه نمایش TFT این گوشی نیز یک صفحه نمایش ۲/۲ اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را داراست که از رزولوشن با وضوح ۳۲۰در ۲۴۰ برخوردار است. صفحه نمایش دوم آن نیز از نوع TFT است و با رزولوشن ۱۷۶در ۱۷۶پیکسلی طراحی شده است.
از دیگر ویژگی‌های گوشی همراه سونی اریکسون مدل W980 می‌توان به مرورگر WAP 2.0، نرم‌افزارهای سازمان‌دهی کننده، بلوتوث، پشتیبانی از USB،‌ حافظه داخلی هشت گیگابایتی و پشتیبانی از قابلیت‌های نسل سوم اشاره کرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا