عرضه میکروفون های MEMS سه برابر می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  این افزایش عرضه درحالی پیش بینی شده است که ، عرضه این میکروفون ها درسال ۲۰۰۹ میلادی روند نزولی داشته است.بنابر اعلام iSuppli ، این میکروفون ها در گوشی های تلفن همراه و دیگر لوازم و سیستم ها بکار می روند.براساس پیش …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ،  این افزایش عرضه درحالی پیش بینی شده است که ، عرضه این میکروفون ها درسال ۲۰۰۹ میلادی روند نزولی داشته است.
بنابر اعلام iSuppli ، این میکروفون ها در گوشی های تلفن همراه و دیگر لوازم و سیستم ها بکار می روند.
براساس پیش بینی صورت گرفته ، میزان  عرضه جهانی میکروفون های MEMS از ۳۲۸.۵ میلیون عدد درسال ۲۰۰۸ میلادی ، به ۱.۱ میلیارد عدد درسال ۲۰۱۳ میلادی افزایش خواهد یافت.
این میزان افزایش عرضه ، علی رغم کاهش درآمد جهانی درسال ۲۰۰۹ میلادی – بعنوان اولین انقباض درتاریخ بازار این وسیله – پیش بینی شده است.
 میکروفون های MEMS از جمله میکروفون های کوچک به شمارمی آیند و دارای دیافراگم مدار چاپی کوچک حساس به فشار نیمه هادی ها  هستند که با فن آوری میکرو الکترو مکانیکال ساخته می شوند.
این میکروفون ها در گوشی های تلفن همراه ، هدست ها ، نوت بوک ها ، دوربین های ویدیویی و خودروها استفاده می شوند.
تقاضا برای میکروفون های دارای فن آوری دیجیتال یک از عوامل افزایش سریع فروش میکروفون های MEMS برای استفاده در لپ تاپ ها  و گوشی های تلفن همراه اعلام شده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا