اولین شماره نشریه داخلی نمایشگاه رسانه های دیجیتال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد خبری این نمایشگاه، شماره اول ویژه نامه «رسانه دیجیتال» نشریه روزانه نمایشگاه رسانه های دیجیتال در شانزده صفحه و به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است.انتشار اخباری در مورد فعالیت بخش های مختلف نمایشگاه، گفت و گو با مسوولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره در …

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد خبری این نمایشگاه، شماره اول ویژه نامه «رسانه دیجیتال» نشریه روزانه نمایشگاه رسانه های دیجیتال در شانزده صفحه و به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است.
انتشار اخباری در مورد فعالیت بخش های مختلف نمایشگاه، گفت و گو با مسوولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره در کنار نظرات کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در این شماره نشریه منتشر شده است.
همچنین گزارش های مختلفی از مباحث مربوط به تکنولوژی دیجیتال، نگاهی به دوره های گذشته نمایشگاه و نگاهی به نمایشگاه های رسانه های دیجیتال در کشورهای دیگر دنیا، مطالب طنز و کمیک استریپ با عنوان در حاشیه برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال در ویژه نامه «رسانه دیجیتال» چاپ شده است.
«دکور نمایشگاه»،«آسوده بخوابید ما بیداریم»،«روزی روزگاری بازی ایرانی» و «خداحافضی با اسراف» از عناوین گزارش ها و مطالب چاپ شده در این شماره نشریه است.
پیش شماره دوم ویژه نامه «رسانه دیجیتال» چهارم مهرماه همزمان با نشست خبری نمایشگاه چاپ و عرضه خواهد شد.
سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در شش بخش اصلی نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزار های تلفن همراه، بازیها و سرگرمی های دیجیتال، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، هنرهای دیجیتال، فن آوری و نو آوری در رسانه های دیجیتال و هشت بخش جانبی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا