آمادگی ارایه سرور اندازه‌گیری سرعت به بخش خصوصی

شرکت فناوری اطلاعات آمادگی دارد تا در صورت تقاضا از سوی بخش خصوصی ارایه دهنده خدمات اینترنتی، سرور اندازه‌گیری سرعت را برای آن‌ها نصب و راه‌اندازی کند.به گزارش ایلنا، سعید مهدیون مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: هرکدام از ISDPها و یا ISPهایی که احساس می‌کنند سرویس‌های خودرا با کیفیت مناسبی …

شرکت فناوری اطلاعات آمادگی دارد تا در صورت تقاضا از سوی بخش خصوصی ارایه دهنده خدمات اینترنتی، سرور اندازه‌گیری سرعت را برای آن‌ها نصب و راه‌اندازی کند.
به گزارش ایلنا، سعید مهدیون مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: هرکدام از ISDPها و یا ISPهایی که احساس می‌کنند سرویس‌های خودرا با کیفیت مناسبی به کاربران ارایه می‌کنند، می‌توانند یکی از این سرورها را روی سیستم خود قرار داده و امکان اندازه‌گیری سرعت را برای کاربران فراهم کنند.
وی افزود: این سامانه با هدف فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی کاربران اینترنت با واژه‌های متداول در این حوزه و همچنین اندازه گیری سرعت و کیفیت سرویس مورد استفاده و راه اندازی شده است، البته پیش از این به کمک سه سرور آزمایشی، امکان اندازه‌گیری سرعت اینترنت در حال استفاده را برای کاربران فراهم کرده بودیم، این در حالی است که در حال حاضر، تمامی سرورهای آزمایشی از مدار خارج شده و حدود ۱۰ سرور اصلی راه اندازی و فعال شده است.
مهدیون ادامه داد: با توجه به توافق نامه‌ای که میان شرکت فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعقد شده است، مقرر گردیده تا از این سرورها به عنوان مرجع اندازه گیری سرعت و کیفیت استفاده شود، برهمین اساس، درحال تحویل هفت سرور اندازه گیری سرعت به این سازمان هستیم که امکان اندازه گیری سرعت و کیفیت اینترنت مورد استفاده را برای کاربران فراهم می کند.
مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات با تأکید بر آمادگی این شرکت برای ارایه این سرورها به بخش خصوصی گفت: در حال حاضر یکی از این سرورها در یکی از شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی نصب و راه اندازی شده است.
وی افزود: یک سرور نیز به شرکت مخابرات استان اصفهان تحویل داده شده و یک سرور نیز توسط شرکت فناوری اطلاعات مدیریت و سرویس های لازم را به متقاضیان ارایه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا