اجرای طرح اخذ هزینه از صاحبان مشاغل دارای شماره تلفن در ۱۱۸

عباس ابوالقاسمی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به طرح اخذ هزینه از صاحبان مشاغل در مرکز ۱۱۸ گفت: در این طرح ۴ نوع تعرفه متفاوت برای ۴ منطقه کشور در نظر گرفته شده است.وی افزود: در این طرح برای هر یک از مناطق تهران، کلانشهرها، شهرها …

عباس ابوالقاسمی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به طرح اخذ هزینه از صاحبان مشاغل در مرکز ۱۱۸ گفت: در این طرح ۴ نوع تعرفه متفاوت برای ۴ منطقه کشور در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در این طرح برای هر یک از مناطق تهران، کلانشهرها، شهرها و شهرهای کوچک تعرفه‌ای مجزا و مختص به آن منطقه پیش‌بینی شده است.
مدیرکل اداره خدمات مخابرات استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح درآمد‌زایی از صاحبان مشاغل در ۱۱۸در استان تهران به اجرا درآمده که پس از اعلام مجمع عمومی‌ صاحبان سهام به صورت سراسری در کل کشور اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: با اعلام مجمع عمومی‌صاحبان سهام، طرح تجاری درآمدزایی ۱۱۸ از صاحبان مشاغل و شرکتهای تجاری به صورت سراسری و در کل کشور اجرا خواهد شد.
به گزارش فارس، طرح تجاری درآمدزایی ۱۱۸ از صاحبان مشاغل و شرکتها ی تجاری که با فراهم شدن مقدمات آن مدتی در انتظار ابلاغ مجمع عمومی مخابرات به سر‌ می‌برد، در ماه جاری از سوی مجمع تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.
بنابراین گزارش، مشترکان باید برای ثبت شماره خطوط مورد نظر خود باید با نام شرکت تجاری به اداره کل خدمات مخابراتی مراجعه کنند وتعرفه آن برای مشترکان تهرانی ماهیانه معادل ۵۰۰ پالس تلفن ثابت ، مشترکان کلان شهرها ۳۰۰ پالس، شهرهای کوچک ۲۰۰ پالس و شهرها ۱۰۰ پالس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا