پانتون برای آیفون نرم افزار ارایه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از مک ورد، نرم افزار myPantone از کاربردهای گرافیکی، چندرسانه ای و مد برخوردار است.این نرم افزار همچنین ابزارهایی برای طراحان صنعتی ارایه می دهد که امکان خلق و به اشتراک گذاری پالت رنگ پانتون هنگامی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.myPantone به طراحان …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از مک ورد، نرم افزار myPantone از کاربردهای گرافیکی، چندرسانه ای و مد برخوردار است.
این نرم افزار همچنین ابزارهایی برای طراحان صنعتی ارایه می دهد که امکان خلق و به اشتراک گذاری پالت رنگ پانتون هنگامی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.
myPantone به طراحان این آزادی را می دهد که به رنگ ها در هر جایی بدون نیاز به بودن داخل شرکت یا حمل ابزارهای سنگین را می دهد.
این سرویس به طراحان امکان دسترسی به همه رنگ های پانتون را می دهد.
به علاوه myPantone خلق هارمونی رنگ ها را بر روی پالت به وسیله مکمل سازی، مقایسه و ترکیب سازی برای انتخاب رنگ ها، ساده کرده است.
این نرم افزار می توانند رنگ ها را از هر تصویر ذخیره شده در بخش دوربین گوشی آی فون اقتباس کند یا به کاربران امکان دهد که رنگ ها را از یک تصویر در گوشی آیفون خود انتخاب کنند و آنها را با رنگ های بخصوص پانتون هماهنگ یا به آنها اضافه کنند.
به این ترتیب کاربران می توانند پالت های رنگی را که ساخته اند از طریق ایمیل برای کاربران دیگر آی فون ارسال کنند و این پالت های رنگ را بر روی توییتر یا فیس بوک به اشتراک بگذارند.
کاربران همچنین می توانند متن یا یک پیام صوتی را نیز ضمیمه پالت رنگ کنند.
طراحان می توانند پالت های رنگ را با دیگر طراحان با ارسال آنها بر روی وب سایت میزبان پانتون به اشتراک بگذارند.
این نرم افزار از طریق فروشگاه نرم افزاری App Store  اپل با قیمت ۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار دارد .
گفته می شود این نرم افزار با نسخه OS 3.0  آی فون و آی پاد تاچ سازگار است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا