مایکروسافت دو گوشی تلفن همراه به بازار عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “دبلیو ام پاور یوزر” ،  این دوگوشی درجریان برنامه موسوم به Pink project که گفته می شود برنامه ارایه گوشی تلفن همراه شرکت مایکروسافت است ، عرضه می شوند.اگرچه ” استیو بالمر” رییس مایکروسافت مکررا تولید و ارایه گوشی توسط این شرکت را تکذیب کرده است …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “دبلیو ام پاور یوزر” ،  این دوگوشی درجریان برنامه موسوم به Pink project که گفته می شود برنامه ارایه گوشی تلفن همراه شرکت مایکروسافت است ، عرضه می شوند.
اگرچه ” استیو بالمر” رییس مایکروسافت مکررا تولید و ارایه گوشی توسط این شرکت را تکذیب کرده است ولی به نظر می رسد این تکذیب ها صرفا به دلیل مخفی کاری بیشتر این شرکت و به نوعی قافلگیر کردن بازار با ورود گوشی های مایکروسافت صورت گرفته است.
اگرچه هنوز عرضه گوشی های یاد شده رسما توسط مایکروسافت اعلام نشده است ولی شواهد از معرفی وعرضه گوشی های Turtle و Pure Pink حکایت دارند.
همچنین گفته شده است این گوشی ها در نمایشگاه CES 2010 به نمایش گذاشه خواهند شد و چندی بعد همزمان با سیستم عامل ویندوز موبایل ۷ به بازار عرضه می شوند.
خبرهای دیگر نیز از عرضه اولین تبلت شرکت مایکروسافت در نمایشگاه CES 2010 منتشر شده است ولی هنوز مایکروسافت رسما این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا