یاهو بازی فوتبال عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این بازی رایانه ای – موبایلی با نام Yahoo Fantasy Football 2009 معرفی شده است.کاربران گوشی های ” بلک بری” (BlackBerry) ساخت شرکت کانادایی ” ریم” ( RIM ) می توانند این بازی را بصورت رایگان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی BlackBerry …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این بازی رایانه ای – موبایلی با نام Yahoo Fantasy Football 2009 معرفی شده است.
کاربران گوشی های ” بلک بری” (BlackBerry) ساخت شرکت کانادایی ” ریم” ( RIM ) می توانند این بازی را بصورت رایگان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی BlackBerry App دانلود کنند.
بازی رایانه Yahoo Fantasy Football 2009 دارای قابلیت ها و خصوصیات گوناگون از جمله  :
– سیستم ثبت امتیار real time live scoring – بصورت رایگان  برای سال جاری – است و کاربر می تواند میزان امتیازهرتیم را درهربازی پیگیری کند.
– سیستم مدیریت فهرست (  roster management) از طریق بلک بری که از این طریق کاربر در صورت زخمی شدن بازیکن امتیازی را از دست نخواهد داد و می تواند به بازی ادامه دهد.
– تقویم تمامی بازیها
– اضافه و حذف راحت بازیکنان از لیست

بازی  Yahoo Fantasy Football 2009 با استفاده از گوشی های بلک بری مدل های Bold, Curve 8900 و Tour برای کاربران امکان پذیر است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا