وودافون سرویس موسیقی جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ،  این سرویس با نام Warner music به کاتالوگ  موسیقایی وودافون و  با مارک یا لیبل DRM-free اضافه شده است.شرکت وودافون پیش از این با توافق با شرکت های Sony Music, EMIو  Universal Music Group ، سرویس های موسیقی آنها را نیز …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک ” ،  این سرویس با نام Warner music به کاتالوگ  موسیقایی وودافون و  با مارک یا لیبل DRM-free اضافه شده است.
شرکت وودافون پیش از این با توافق با شرکت های Sony Music, EMIو  Universal Music Group ، سرویس های موسیقی آنها را نیز عرضه کرده است.
سرویس موسیقی جدید وودافون قابلیت دانلود از طریق سروییس وودافون را تا یک میلیون بار دارد.
شرکت های  وودافون و ” وارنر” ( Warner ) درباره ارایه دیگر سرویس ها از جمله عرضه محتوای مالتی مدیا نیز با یکدیگر توافق کرده اند.
نمایندگی شرکت وودافون در خصوص عرضه سرویس موسیقی جدید اعلام کرد ،  عرضه سرویس DRM-free در پاسخ به تقاضای بازار و مشترکان که به شکل فزاینده ای مورد علاقه و استقبال قرارگرفته ، صورت می گیرد، مشترکان و مشتری های ما دوستدار موسیقی هستند و انعطاف پذیری DRM-free اشتیاق آنها را برای گوش دادن به موسیقی برآورده می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا