موانع تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار می شود

به گزارش سیتنا ،بازدیدکنندگان سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال به صورت رایگان با نرم افزار های تلفن همراه و نحوه نصب و چگونگی استفاده از این نرم افزار ها آشنا می شوند. همچنین  آشنایی با سیستم عامل های تلفن همراه، ساخت نرم افزار تلفن همراه برنامه نویسی برای تلفنهای همراه دارای سیستم های …

به گزارش سیتنا ،بازدیدکنندگان سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال به صورت رایگان با نرم افزار های تلفن همراه و نحوه نصب و چگونگی استفاده از این نرم افزار ها آشنا می شوند.
همچنین  آشنایی با سیستم عامل های تلفن همراه، ساخت نرم افزار تلفن همراه برنامه نویسی برای تلفنهای همراه دارای سیستم های عامل سیمبین ،برنامه نویسی و جاوا تحت ویندوز برای موبایل، کارگاه آموزش Convert فایل ها برای موبایل و معرفی و استفاده از تولیدات سخت افزاری تلفن همراه سرفصل های اصلی این کار گاه ها است.
در بخش نشست ها نیز نقش تلفن همراه در توسعه آموزش رایگان و هماهنگی، امنیت و آسایش خانواده،توسعه اهداف دینی، ملی و اجتماعی ،کار آفرینی دیجیتالی ، هویت فرهنگی و خط و زبان فارسی بر روی تلفن‌های همراه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همچنین بررسی مشکلات و موانع تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه در کشور،راهکارهای رعایت حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای تلفن همراه،اخلاق در کاربرد تلفن همراه ، فرهنگ استفاده از تلفن همراه ،آشنایی با معماری شبکه‌های ارتباطی و نشست با موضوع تعاونی های فرهنگی وهنری و دیجیتالی از دیگر موضوع هایی هستند که در طول ایام برگزاری جشنواره و نمایشگاه در قالب نشست های تخصصی بررسی و تحلیل می شوند.
سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال در روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران و به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا