اختلال در شبکه اینترنت کشور همچنان ادامه دارد

اختلال در شبکه اینترنت کشور که از روز پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری در بسیاری از نقاط کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.به گزارش خبرنگار ایلنا، اختلال در شبکه اینترنت کشور طی ۳ روز گذشته باعث بروز مشکلاتی برای کاربران شده است، البته در برخی ساعات این اختلال کاهش یافته و در ساعات …

اختلال در شبکه اینترنت کشور که از روز پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری در بسیاری از نقاط کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اختلال در شبکه اینترنت کشور طی ۳ روز گذشته باعث بروز مشکلاتی برای کاربران شده است، البته در برخی ساعات این اختلال کاهش یافته و در ساعات دیگر به اوج خود می‌رسد.
این اختلالات باعث کاهش سرعت اینترنت و درنتیجه عدم دسترسی کاربران به سایت‌های مجاز شده بود، این اختلال مربوط به تمامی انواع خط‌های اینترنتی ازجمله دایال آپ و ADSL بود.
اختلال در شبکه اینترنت کشور به بروز مشکلاتی برای کاربرانی که قصد برقراری تماس تلفن‌اینترنتی با خارج از کشور را داشتند منجر شد، که نکته مهم در این خصوص عدم برقراری تماس با کشور انگلستان بود که به طور‌کامل در این سه روز قطع شده بود.
چنین اختلال وسیعی پیش از این در روزهای قبل و پس ازانتخابات ریاست‌جمهوری به وجود آمده بود، ولی بروز اختلال در چنین روز‌هایی که به اذعان مسئولین شرکت زیرساخت هیچ مشکل امنیتی وجودندارد، باعث بروز ابهاماتی برای کاربران کشور شده است.
اختلال درشبکه اینترنت کشور که از روز پنج‌شنبه آغاز شده بود، تاکنون ادامه دارد و هیچ مسؤولی از شرکت زیرساخت و وزارت ارتباطات پاسخ‌گو نبوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا