اولین اندروییدی سونی اریکسون هم به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، سونی اریکسون پیشتر گوشی Xperia X3 را با نام Rachael معرفی کرده بود و اولین دستگاهی است که این شرکت با سیستم عامل اندرویید روانه بازار می کند و احتمالا پس از عرضه Xperia X2 که قرار است همزمان با تعطیلات عرضه شود به …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، سونی اریکسون پیشتر گوشی Xperia X3 را با نام Rachael معرفی کرده بود و اولین دستگاهی است که این شرکت با سیستم عامل اندرویید روانه بازار می کند و احتمالا پس از عرضه Xperia X2 که قرار است همزمان با تعطیلات عرضه شود به بازار تلفن همراه وارد خواهد شد.
X3 دارای صفحه نمایش لمسی با وضوح تصویر ۸۰۰ x 400 پیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED ، زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو خواهد بود.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اتصالات ۳G، Wi-Fi ، بلوتوث و miniUSB ، دریافت کننده GPS و جک صوتی ۵/۳ میلیمتری اشاره کرد.
پشتیبانی از کارت حافظه microSD ، ایمیل ، MMS، پیام فوری، امکان پخش موسیقی و دسترسی به طیف وسیعی از سرویس های گوگل از دیگر امکانات این گوشی است.
البته سونی اریکسون هیچ اعلام رسمی مبنی بر عرضه این گوشی ارایه نداده اما بر اساس شایعاتی که در این زمینه منتشر شده به نظر می رسد این گوشی یکی از گوشی های اندروییدی پرطرفدار خواهد بود اما قیمت آن نسبت به دیگر گوشی های اندروییدی کمی بیشتر خواهد بود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا