آغاز کار آزمایشی سایت تخصصی گوشی

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاربران و علاقه مندان به اطلاعات گوناگون گوشی های تلفن همراه با مراجعه به این پایگاه به مطالب مورد نیازخود دسترسی پیدا خواهند کرد .معرفی آخرین گوشی های روز دنیا، ارایه توضیحات کامل در مورد گوشی های موجود در بازار، گوشی هایی که تولیدشان متوقف شده و …

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاربران و علاقه مندان به اطلاعات گوناگون گوشی های تلفن همراه با مراجعه به این پایگاه به مطالب مورد نیازخود دسترسی پیدا خواهند کرد .
معرفی آخرین گوشی های روز دنیا، ارایه توضیحات کامل در مورد گوشی های موجود در بازار، گوشی هایی که تولیدشان متوقف شده و گوشی هایی که به زودی به بازارعرضه می شود، نمایش نظرات کارشناسان و کاربران درمورد گوشی های مختلف، مقایسه گوشی های گوناگون باهم وارایه تصاویر با کیفیت در جهات مختلف از گوشی ها ، بخش های مطالب قابل دسترس نسخه آزمایشی این سایت است.
همچنین امکان ارایه فایل های قابل دانلود نرم افزار ، بازی ، تم ، محافظ صفحه نمایش ، تصاویر پس زمینه ، کلیپ های ویدئویی ، فلش و آهنگ زنگ مخصوص هر گوشی و نمایش آخرین قیمت گوشی های موجود در بازار ایران ( بصورت نمودار مقایسه ای ) و نمایش قیمت تمامی مدل های یک برند در بازه زمانی دلخواه بصورت جدول قیمتی نمایش رتبه بندی گوشی ها و برندها بر حسب امتیاز دهی کاربران و بازدید آنها وارائه ماهنامه الکترونیکی تلفن همراه از دیگر قابلیت های این سایت است.
امکان عضویت در انجمن موبنا و گفت و گوی آنلاین کاربران با کارشناسان حوزه تلفن همراه ، عضویت در خبرنامه موبنا و دریافت مطالب جالب با ایمیل، از دیگر قابلیت های این سایت است.
موسسه اطلاع رسانی نگین رسانه میهن صاحب امتیازماهنامه  تلفن همراه و گروه سایت های خبری  اطلاع رسانی موبنا، پیش ازاین دوسایت خبری و اطلاع رسانی در حوزهICT به نشانی موبنا راه اندازی کرده بود.
بخش فنی سایت جدید موبنا اعلام کرده، حداکثر تا یک ماه آینده اطلاعات مورد نیازتمامی بخش های این سایت جدید تکمیل خواهد شد.
هم اکنون اطلاعات مربوط به دو هزار و۲۰ نوع گوشی روی نسخه آزمایشی این سایت قرار گرفته است.در روزهای آینده این رقم به بیش از دو هزار و ۸۰۰ گوشی برندهای مختلف افزایش خواهد یافت.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا