نخستین تماس با استفاده از LTE ثبت شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، اقدام نوکیا زیمنس در زمینه تماس موفقیت آمیز با استفاده از شبکه های LTE، آمادگی محصولات شبکه های نوکیا زیمنس را برای گسترش شبکه تجاری در سراسر دنیا نشان می دهد.محصولات استاندارد شبکه LTE پیش نیازی برای گسترش شبکه اقتصادی و کاربران نهایی برای درآمد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، اقدام نوکیا زیمنس در زمینه تماس موفقیت آمیز با استفاده از شبکه های LTE، آمادگی محصولات شبکه های نوکیا زیمنس را برای گسترش شبکه تجاری در سراسر دنیا نشان می دهد.
محصولات استاندارد شبکه LTE پیش نیازی برای گسترش شبکه اقتصادی و کاربران نهایی برای درآمد زایی بیشتر از طریق فروشندگان مختلف خواهد بود.
تماس شبکه های نوکیا زیمنس از طریق ایستگاه پایه با نرم افزار استاندارد LTE 3GPP Rel.8 انجام شده و این اقدام امکان استفاده از این سرویس ها و توسعه تجاری آینده آنها را به واقعیت نزدیک تر کرد.
مارک روان (Marc Rouanne)، مدیر بخش تجاری Radio Access شبکه های نوکیا زیمنس اعلام کرد که این تماس تحول مهمی در ساخت و گسترش اکوسیستم LTE است و تعهد ما برای تحقق این فناوری را نشان داد.
وی افزود: کاربران در حال وفق یافتن با شبکه های LTE هستند و در صددیم تا نیازهای اولیه کسانی را که به این شبکه می پیوندند و اپراتورهایی که در حال مهاجرت از شبکه های ۳G/HSPA+ به LTE هستند را برآورده کنیم.
طبق اعلام این شرکت، این تماس در مرکز تحقیقات و توسعه شبکه های نوکیا زیمنس در Ulm المان صورت گرفته است.
نوکیا زیمنس اولین برنامه خود برای توسعه سرویس های LTE را برای اواخر سال ۲۰۰۹ و گسترش شبکه های اقتصادی آن را برای اوایل سال ۲۰۱۰ در نظر گرفته است.
شبکه های نوکیا زیمنس برای توسعه روش های اقتصادی در ابتدای سال ۲۰۱۰ یک رویکرد نهایی اتخاذ کرده اند که مسیر راحت تر و مقرون به صرفه تر را برای به روز رسانی نرم افزار از طریق LTE ارایه می دهد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا