تقاضا برای برخی از سیمکارت های دائمی همراه اول افزایش یافت

“محمد حیدری” یکی از فروشندگان سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که تقاضا برای سیمکارت کارکرده شش، هفت و هشت همراه اول نسبت به سیمکارت های قدیمی این اپراتور افزایش یافته است.وی افزود: پایین بود بهای فروش این سه کد همراه اول نسبت به سایر کدها باعث …

“محمد حیدری” یکی از فروشندگان سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که تقاضا برای سیمکارت کارکرده شش، هفت و هشت همراه اول نسبت به سیمکارت های قدیمی این اپراتور افزایش یافته است.
وی افزود: پایین بود بهای فروش این سه کد همراه اول نسبت به سایر کدها باعث شده تا مورد استقبال اکثر مشتریان قرار داشته باشد.
حیدری ادامه داد: سیمکارت های کارکرده کدهای شش، هفت و هشت به ترتیب با میانیگن قیمت ۲۴۰ ، ۲۳۰ و ۲۱۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
این فروشنده اظهار داشت: قیمت بالای کدهای صفر و قدیمی همراه اول باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی برای خرید این سیمکارت ها نداشته باشند و به همین دلیل اکثر سیمکارت های همراه اول بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
حیدری بهای فروش سیمکارت های موجود در بازار را به شرح زیر اعلام کرد:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت  با به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۹۰ ، ۴۷۵، ۳۴۵، ۳۴۵، ۳۶۰ ، ۳۲۵ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار و پنج نیز به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۴۰۰، ۳۳۰، ۲۷۰و ۲۶۰هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و اپراتور دوم در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و ۵ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا