تقاضا در بازار تلویزیون افزایش می یابد

“حامد یکتا” یکی از فعالان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طی شش ماه گذشته به دلیل کاهش قدرت خرید مردم بازار این کالای دیجیتالی به دلیل کاهش تقاضا روزهای نسبتا بی رونقی را سپری کرد.وی افزود: این درحالی است که تمامی دست اندرکاران این حوزه کاری پیش بینی می …

“حامد یکتا” یکی از فعالان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طی شش ماه گذشته به دلیل کاهش قدرت خرید مردم بازار این کالای دیجیتالی به دلیل کاهش تقاضا روزهای نسبتا بی رونقی را سپری کرد.
وی افزود: این درحالی است که تمامی دست اندرکاران این حوزه کاری پیش بینی می کنند که طی شش ماهه دوم سال جاری بازار فروش  تلویزیون های موجود در بازار رونق می گیرد.
این فعال بازار ادامه داد: در این میان تلویزیون های موجود در بازار،  تلویزیون های ال سی دی  با قیمت و مدل های متنوع تا کنون توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد و بر همین اساس بیشترین سهم از بازار فروش  را به خود اختصاص دهد.
در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران  معتقد است که طی چند روز آینده میزان تقاضا برای انواع تلویزیون در بازار افزایش می یابد.
به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون ارزان ترین تلویزیون های ال سی دی با کوچکترین سایز از ۸۵۰ هزار تومان شروع  می شود و گران ترین آن  به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا