بازار گوشی تلفن همراه از کما خارج می شود

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مطابق سالهای گذشته همزمان با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تعداد مراجعه کنندگان برای خریدوفروش گوشی تلفن همراه به بازار این کالای ارتباطی افزایش می یابد.وی افزود: مدتی بود که به دلیل رکود در بازار تلفن همراه و …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مطابق سالهای گذشته همزمان با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تعداد مراجعه کنندگان برای خریدوفروش گوشی تلفن همراه به بازار این کالای ارتباطی افزایش می یابد.
وی افزود: مدتی بود که به دلیل رکود در بازار تلفن همراه و کاهش  قدرت خرید مردم  بازار این کالای ارتباطی با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سری را سپری می کرد.
درستی خاطرنشان کرد: طی چند ماه گذشته گوشی هایی که بهای فروش  آنها بالای ۲۵۰ هزار تومان بود در میان مشتریان تقاضای چندانی به همراه نداشت و تنها بازار گوشی های که قیمت آنها پایین ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد مورد تقاضای مشتریان قرار گرفت.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران  ادامه داد: طی هفته های آینده بازار این کالای ارتباطی به دلیل افزایش تقاضا با روزهای پر رونق روبرو خواهد شد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا