اسامی شهرهای همپوشانی رومینگ همراه اول اعلام شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در مناطق مرزی کشور امکان همپوشانی شبکه اپراتوری کشورهای همسایه وجود دارد که درصورت این اتفاق برای مشترکان همراه اول در داخل مرزهای کشور، هزینه های رومینگ محاسبه خواهد شد.براین اساس بازارچه مرزی تایباد و زابل با شهرهای مرزی افغانستان همپوشانی رومینگ دارند. همچنین آستارا با آذربایجان و شهرهای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در مناطق مرزی کشور امکان همپوشانی شبکه اپراتوری کشورهای همسایه وجود دارد که درصورت این اتفاق برای مشترکان همراه اول در داخل مرزهای کشور، هزینه های رومینگ محاسبه خواهد شد.
براین اساس بازارچه مرزی تایباد و زابل با شهرهای مرزی افغانستان همپوشانی رومینگ دارند. همچنین آستارا با آذربایجان و شهرهای مرزی آذربایجان غربی با اپراتورهای ارمنستان و ترکیه همپوشانی مرزی پیدا می کنند.
شهرهای مرزی کردستان با عراق و ترکیه و منطقه فاو و روستاهای اطراف با عراق و کویت همپوشانی رومینگ مواجه می شوند.
در همین حال شلمچه با شهرهای مرزی عراق همپوشانی رومینگ دارد و جزایر خلیج فارس در صورت استفاده از شناور با امارات متحده عربی همپوشانی پیدا خواهد کرد.
همراه اول به افرادی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند و احتمال سفرهای خارجه برایشان کم است توصیه کرده که با مراجعه به مراکز امور مشترکان، سرویس رومینگ بین‌الملل تلفن‌همراه خود را قطع کنند. 
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا