زنی ،پسرخاله خود را که به او تعرض کرده بود، از پای درآورد

کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پی بردند که قربانی «بهروز» نام دارد و یک روز پیش از جنایت با دخترخاله‌اش به نام «فاطمه» قرار ملاقات داشته است. همین سرنخ کافی بودتا پلیس فاطمه را بازداشت کند و تحت بازجویی قرار دهد. این زن خیلی زود لب به اعتراف باز کرد و گفت سال‌ها بود که با …

کارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پی بردند که قربانی «بهروز» نام دارد و یک روز پیش از جنایت با دخترخاله‌اش به نام «فاطمه» قرار ملاقات داشته است. همین سرنخ کافی بودتا پلیس فاطمه را بازداشت کند و تحت بازجویی قرار دهد.
این زن خیلی زود لب به اعتراف باز کرد و گفت سال‌ها بود که با مردی به نام «حسن» عقد موقت کرده بودم اما خانواده‌ام به دلیل اینکه وی زن و بچه داشت، مخالفت می‌کردند. وی افزود: به حسن علاقه‌مند بودم و اعتنایی به مخالفت‌ها نکردم تا اینکه بهروز پسرخاله‌ام به خانه من رفت و آمد پیدا کرد و مرا قربانی نیت شوم خود کرد. خیلی کینه به دل گرفته بودم و حسن را در جریان قرار دادم. او خیلی عصبانی شد و گفت باید بهروز را به قتل برسانیم.
حسن تپانچه‌ای را تهیه کرد و خواست که با بهروز قرار ملاقات بگذارم. شب ۳۱ فروردین ماه از محل کارم با بهروز تماس گرفتم و گفتم دنبالم بیاید تا مرا به خانه برساند. وقتی آمد، سوار خودرویش شدم. در بین مسیر کلت را که مخفی کرده بودم، بیرون کشیدم و سه گلوله به بهروز شلیک کردم، سپس از خودرویش پیاده شده و پا به فرار گذاشتم.
همین اعترافات کافی بود تا حسن نیز با اتهام معاونت در قتل دستگیر شود. صبح دیروز این زن و شوهر در شعبه ۸۴ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری و چهار قاضی مستشار محاکمه شدند. زن تیرانداز در دفاع از خود گفت: «همسرم هیچ دخالتی در جنایت نداشت. از او خواستم تفنگی تهیه کند که پسرخاله‌ام را بترسانم و خودم هر سه گلوله را شلیک کردم.»
بنابر این گزارش، پنج قاضی بزودی مجازات این زن و همدستش را مشخص خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا