ادعای حمله سایبری ایران به اسرائیل

یک روز پس از افشای دست داشتن رژیم غاصب صهیونیستی در جاسوسی‌ از هتل‌های محل انجام مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵، شرکت صهیونیستی امنیت سایبری “کلییر اسکای” مدعی کشف یک حمله سایبری گسترده علیه این رژیم از سوی ایران شده است. مقام‌های شرکت کلییر اسکای در مصاحبه با «رادیو گلگلتز» گفته‌اند: “برخی …

یک روز پس از افشای دست داشتن رژیم غاصب صهیونیستی در جاسوسی‌ از هتل‌های محل انجام مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵، شرکت صهیونیستی امنیت سایبری “کلییر اسکای” مدعی کشف یک حمله سایبری گسترده علیه این رژیم از سوی ایران شده است.

مقام‌های شرکت کلییر اسکای در مصاحبه با «رادیو گلگلتز» گفته‌اند: “برخی ژنرال‌های ارتش اسرائیل، یک شرکت مشاوره امنیتی و بعضی از پژوهشگران از جمله اهداف این حملات بوده‌اند.”

وزارت دارایی یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه و سفارت قطر در انگلیس نیز به‌عنوان اهداف خارج از رژیم صهیونیستی معرفی شده‌اند.

کلییر اسکای همچنین مدعی شده که این حمله در ماه ژوئیه ۲۰۱۴ با انتشار یک بدافزار از طریق ارسال ایمیل و به کارگیری تکنیک‌های مهندسی ‌اجتماعی به منظور نفوذ به حساب‌های ایمیل کاربران، صفحات فیس‌بوک آنها و شنود مکالمات تلفنی انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا