استان مرکزی تا ۵ سال آینده در تولید سوئیچ بی‌نیاز است

به گزارش خبرنگار موبنا، “مسعود مشیدی” بعد از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان مرکزی اظهار داشت: توسعه پهنای باند دسترسی لایه به استان ۴۳۰ گیگ، توسعه تجهیزات تکمیلی کانال‌های بین‌المللی ۲۱۰ گیگ، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های پایش ترافیک ۲۳ گیگ و توسعه و تشکیل زیرساخت برق از پروژه‌های قابل افتتاح …

به گزارش خبرنگار موبنا، “مسعود مشیدی” بعد از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان مرکزی اظهار داشت: توسعه پهنای باند دسترسی لایه به استان ۴۳۰ گیگ، توسعه تجهیزات تکمیلی کانال‌های بین‌المللی ۲۱۰ گیگ، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های پایش ترافیک ۲۳ گیگ و توسعه و تشکیل زیرساخت برق از پروژه‌های قابل افتتاح در استان مرکزی است.
وی افزود: این استان در پایان سال ۹۲ موفق به ثبت برند خلاقیت و نوآوری به‌نام استان مرکزی در شرکت مخابرات کشور شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اشاره به اینکه بیلینگ کشوری را شرکت مخابرات استان مرکزی بنیان‌گذاری کرده است، بیان کرد: امروز این طرح در ۲۴ استان کشور اجرا می‌شود و این در حالی است که در سال گذشته و امسال بیش از ۱۵ هزار سوئیچ در این شرکت برای اولین بار در تمام کشور تولید شد.
مشیدی ادامه داد: در استان مرکزی حدود ۱۴۰ هزار خط تلفن فاقد کارکرد وجود دارد که باید ماهانه برای هر خط بین یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار تومان هزینه پرداخت کنیم، از این رو‌ درخواست داریم با بازنگری قانون بتوانیم از این خطوط بهره‌برداری کنیم.
وی یادآور شد: در این استان بیش از ۵۰۰ هزار مشترک فعال ایرانسل وجود دارد و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هم ایرانسل در استان مرکزی هزینه کرده است.
مشیدی تصریح کرد: در استان مرکزی همراه اول نیز در سه فاز در حال توسعه است و در شهر اراک بالغ بر ۵۵ سایت و در ساوه ۱۲ سایت را پوشش شهری می‌دهد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا