ماجرای مسابقه های «زورکی» ایرانسل به سبک فروش یخچال به اسکیمو

  با توجه به رشته تحصیلی ام در مقطع کارشناسی، این جمله را بارها شنیده بودم که بازاریاب حرفه ای کسی است که بتواند یخچال را به اسکیمو بفروشد! به نظرم باید بجای بازاریاب حرفه ای، اپراتور ایرانسل را قرار داد که مسابقه های “زورکی” ایرانسل را به راه انداخته است. شما هر چند بار …

 

با توجه به رشته تحصیلی ام در مقطع کارشناسی، این جمله را بارها شنیده بودم که بازاریاب حرفه ای کسی است که بتواند یخچال را به اسکیمو بفروشد!
به نظرم باید بجای بازاریاب حرفه ای، اپراتور ایرانسل را قرار داد که مسابقه های “زورکی” ایرانسل را به راه انداخته است. شما هر چند بار هم با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید و درخواست لغو مسابقه ها را بدهید باز هم از یک شماره جدید، مسابقه جدید “زورکی” شروع می شود.
ماجرای از آنجا شروع می شود که طی چند ماه اخیر، پیامک های انبوهی که محتوای آن مسابقه پیامکی است و متاسفانه با ادبیات بسیار نامناسب نیز تنظیم شده است، به شماره همراه ام ارسال می شد، اما من به هیچ کدام از این پیامک ها پاسخ نمی دادم و در مسابقات شرکت نمی کردم. وقتی صورتحساب این دوره را دریافت کردم متوجه شدم که مبلغی بابت ارسال این پیامک ها در صورتحساب منظور شده است. مبلغ دیگری هم بابت فعال کردن بسته به صورتحساب اضافه شده بود.
با پشتیبانی ایرانسل تماس گرفتم و ضمن معرفی خود این موضوع را جویا شدم. توضیحات اولیه کارشناس محترم ایرانسل مرا مجاب کرد که احتمال دارد بنده به اشتباه این بسته را فعال کرده باشم! هر چند بنده از این اشتباه ها نمی کنم.
با وجود این، درخواست کردم این بسته غیرفعال شود و دیگر هیچ پیامک مسابقه ای برای من ارسال نشود. هنوز ۲۴ ساعت از درخواست من نگذشته بود که پیامک جدید از شماره جدید ارسال شد با این مضمون؛
“دوست داری جای کدام شخصیت باشی؛ ۱-بع بع ای ۲- فامیل دور”
دوباره با ایرانسل تماس گرفتم و علت را جویا شدم. پاسخ کارشناس محترم جالب بود؛ شما باید از هر شماره ای که برایتان پیامک می شود، به صورت جداگانه درخواست لغو پیامک کنید!
چند روزی این کار را انجام دادم اما هر شماره ای را که غیرفعال می کنم، با شماره جدید پیامک ارسال می شود. اخیراً نیز شماره هایی که پیامک ارسال می کند، نحوه لغو آنها در پیامک اعلام نمی شود.
امروز این پیامک برایم ارسال شد؛
مشترک شماره … *شماره برنده ۲۰ میلیون تومان وجه نقد شده اید*
۱ را به ۸۴۸۸۱ رایگان ارسال کن تا احتمال شنیدن جمله بالا را داشته باشی + قرعه ….
خلاصه من شدم اسکیمو و اپراتور ایرانسل، بازاریاب حرفه ای. هر روز چند تا یخچال به من می فروشد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. از اونجایی که بنده فقط پیغام های موبایلی دارم و مطمئن هستم که دوست و آشنا به من پیغام نمی فرستد فلذا شب به شب موبایلم را برمی دارم و با یک دیلیت جانانه تمام پیغام های مضخرف همراه اول دوم سوم چهارم…… از بین می برم .

دکمه بازگشت به بالا