نوکيا از يک حسگر مکان ياب پرده برداشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، نوکيا اين سنسور را در نمايشگاه تجهيزات مصرفي الکترونيکي (CES) که از هشتنم تا ۱۱ ژانويه (۱۹تا ۲۲ دي ماه ) در لاس وگاس آمريکا برگزار شد، عرضه کرد..نوکيا نمونه اوليه اين دستگاه را ساخته اما انتظار مي رود که مرکز تحقيقات اين شرکت  به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، نوکيا اين سنسور را در نمايشگاه تجهيزات مصرفي الکترونيکي (CES) که از هشتنم تا ۱۱ ژانويه (۱۹تا ۲۲ دي ماه ) در لاس وگاس آمريکا برگزار شد، عرضه کرد..
نوکيا نمونه اوليه اين دستگاه را ساخته اما انتظار مي رود که مرکز تحقيقات اين شرکت  به ساخت تعداد زيادي از اين ابزار به عنوان يک لوازم جانبي فروشي مبادرت ورزد.
براي استفاده از اين ابزار کوچک لازم است که به يک وسيله ديگر بچسبد يا آويزان باشد مثلا بايد به دسته کليد آويزان باشد يا روي دستگاه تلفن همراه بچسبد که قابليت استفاده داشته باشد.
بر اساس اين گزارش گفته مي شود که اين دستگاه از سيستم موقعيت ياب جهاني GPS براي مکان يابي استفاده نمي کند و درباره فناوري مورد استفاده دراين دستگاه نيز در اين سايت اطلاعي داده نشده اما احتمال مي رود در اين دستگاه از بلوتوث کلاس ۱ يا Wi-Fi استفاده شده باشد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا