شايعات درباه ورود شرکت “دل “به عرصه توليد تلفن همراه قوت گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” الکترونيستا” ، شرکت دل درنظر دارد با توليد گوشي هاي تلفن همراه هوشمند ، فاصله بين نت بوک ( لپ تاپ ) را با گوشي هاي تلفن همراه کم کند.پيشتر شرکت دل بخش PDA خود را منحل  و اعلام کرده  بود که اين  شرکت مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” الکترونيستا” ، شرکت دل درنظر دارد با توليد گوشي هاي تلفن همراه هوشمند ، فاصله بين نت بوک ( لپ تاپ ) را با گوشي هاي تلفن همراه کم کند.
پيشتر شرکت دل بخش PDA خود را منحل  و اعلام کرده  بود که اين  شرکت مي خواهد سهام شرکت پالم را خريداري کند  و همين اقدام يکي ازمواردي بود که به اين شايعه دامن زد.
شرکت دل به منظورممانعت از اعلام موضع درباره اين شايعه ورد يا تاييد آن ؛ از حضور در نمايشگاههاي MWC و CTIA خودداري مي کند.
برخي منابع مي گويند که شرکت دل تاکنون در زمينه توليد بازيهاي موبايلي موفق عمل کرده است و چنانچه واقعا خبر ورودش به عرصه توليد گوشي هاي هوشمند واقعيت داشته باشد، هيچ نگراني در اين زمينه نخواهد داشت.
Dell يكي از صدها شركتي است كه كامپيوترهاي شخصي توليدي خود را در اختيار مشتريان حقيقي و يا حقوقي قرار مي دهد و  فعاليت اقتصادي آن  با درج آگهي در پشت جلد مجلات كامپيوتري و فروش كامپيوتر از طريق تلفن ، آغاز گرديد.


بر اساس آمارهاي رسمي  ، فروش روزانه Dell ، چهارده ميليون دلار بوده و تقريبا” ۲۵ درصد فروش اين شركت از طريق وب انجام مي گيرد و  قبل از استفاده از تجارت الكترونيكي ، اكثر سفارشات خود را از طريق تلفن اخذ و با استفاده از پست آنها را براي خريداران خود ، ارسال مي كرد.


 در صورتي كه شركت Dell توانسته باشد، ميزان فروش از طريق تلفن را ۲۵ درصد كاهش و ۲۵ درصد به ميزان فروش خود از طريق وب بيفزايد ، دليل روشن و قاطعي براي وجود مزاياي تجارت الكترونيكي وجود ندارد.


۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا